Efterskrift fra afgående formand Inger Tvorup


I forlængelse af forårets generalforsamlinger har Skipper Samrådets bestyrelse modtaget dette skriv fra Samrådets afgående og mangeårige formand Inger Tvorup.

Den fortsættende bestyrelse takker Inger for hendes store og utrættelige arbejde for samrådet.

Postscriptum

Efter den ekstraordinære generalforsamling, hvor det lykkedes at få valgt en ny bestyrelse til
Skipper Samrådet, vil jeg som afgående formand benytte lejligheden til at sige tak til alle jer, der i
samrådets snart 30-årige virke har været aktivt med i bestyrelsesarbejdet eller på anden vis været
gode samarbejdspartnere.

Selv har jeg været med i bestyrelsen i 25 år, heraf de 20 år som formand. Jeg har sat stor pris på
de mange engagerede kolleger, der i årenes løb har medvirket til at gøre bestyrelsesarbejdet
spændende og opnå mange positive resultater for udviklingen af lokalområdet. Også en tak til den
siddende bestyrelse for et konstruktivt samarbejde.

En særlig tak til samrådets næstformand gennem 18 år, Jens Neustrup Simonsen. Uden hans
ihærdige indsats og store overblik var vi ikke nået i mål med så meget, som realiteten er. Bl.a. var
han den, der efter mange kuldsejlede forsøg på at få etableret et samlingssted / idrætshus i
området ”greb en ny bold”. I samarbejde med Aalborg Chang, Aalborg SeniorSport og Aalborg
Kommune blev Skipperens Idrætshus etableret og indviet i 2021, lige før samrådet kunne fejre 25-
års jubilæum. Et langt sejt træk. Tak for et rigtig godt samarbejde.

Held og lykke til den nye bestyrelse.

Inger Tvorup