Efterskrift fra afgående formand Inger Tvorup

I forlængelse af forårets generalforsamlinger har Skipper Samrådets bestyrelse modtaget dette skriv fra Samrådets afgående og mangeårige formand Inger Tvorup. Den fortsættende bestyrelse takker Inger for hendes store og utrættelige arbejde for samrådet. Postscriptum Efter den ekstraordinære generalforsamling, hvor det lykkedes at få valgt en ny bestyrelse tilSkipper Samrådet, vil jeg som afgående formand benytte lejligheden Læs mere …